livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Move-in Weekend

Publicerad 2012-09-16 02:41:00 i Allmänt,

Dagen-D har då kommit, tekniskt sett var det igår... Kom til universitet vid kanske 10:30 sedan var det lite bökigt att hitta rätt ställe men det gick till slut. Rummet var väl typ som förväntat. Pappa fixade internet så nu hoppas jag att det ska funka. Var typ först i min byggnad så strosade runt och utforskade campus lite. Pappa åkte vid 17 tiden. Då kändes allting plötsligt väldigt fel, vad gör jag här!?!?!
 
Efter att ha träffat de andra i korridoren så börjar det kännas lite bättre. Vi får väl se just nu är vi ju inne i "Smekmånadsfasen" som man lärde sig om på EMS:en. Vi förfestade líte och sedan vidare ner till stan vid 23:30 tiden. Tror vi gick till typ 4/5 olika klubbar. Testade en god vodkashot med äpple och en med bubbelgum. Bubbelgummen var inget att rekomendera, alldeles för söt. Vidare till nästa fick där i mig en lakritsshot som brände bra, inte så äckligt som jag trodde dock.
 
Några av oss bröt upp tidigt och begav oss hemmåt vid 01:00. Dags att lägga sig är en dag imorrn också...
Johnston Hall
Nya Biblioteket
 

Kommentarer

Postat av: Linneaa

Publicerad 2012-09-16 17:26:57

Va spännande att det nu börjat på "riktigt". Elin hur mkt packning hade du med dig sen totalt? Om man räknar med den som åkte snålskjuts hos far din..

Svar: Närmare 30kg...Kommer inte kunna ta mig härifrån
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela