livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Sista dagen på jobbet

Publicerad 2012-09-07 18:47:44 i Allmänt,


Hade en guidning idag på museet, det var det sista jag var inbokad på innan jag åker. Lämnade in nycklarna sedan var det dags för guidning.  Gruppen var en trevlig grupp pensionärer, de var jättegulliga. De drog ut lite på tiden men dom var helnöjda när de gick därifrån och skulle rekomendera mig för alla i Vingåker...
Sista arbetstillfället kändes lite sorgligt men det ska bli spännande att testa något nytt, har verkligen trivts på museet. Fick en liten present också. Ett kalligrafiset, helt perfekt för mig :) Älskar och pyssla med lite allt möjligt och kalligrafi är en av sakerna.
 
Sedan berättade en av tjejerna att hon fått en  50% tjänst på Önska, det gjorde mig jätteglad för hennes skull, speciellt som det var jag som tipsade henne om tjänsten.

Tack så mycket för presenten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela