livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Sista natten i Sverige

Publicerad 2012-09-11 21:55:49 i Allmänt,

Sista  natten i Sverige. På ett tag iallafall. Nu håller jag bara tummarna för att Ryanair flyger som de ska imorrn och inga nödlandningar utan att vi kommer fram som vi ska. Har fibblat lite med försäkringar idag men får nog fixa det när jag skaffat ett annat bankkonto i Storbritannien. Har hur mycket papper som helst som ska med också, de väger inte lite hoppas de går ner i handbagaget :)
 
Har idag även hunnit med att lämna in studieförsäkran till CSN och mejla arbetsförmedlingen så att jag kan få CSN, ibland är det bbra knöligt. Har fylly i Carl Trygger så gott det går. Nu hoppas jag bara att jag hinner få registrerigsbeviset så jag kan skicka det så det hinner till Sverige innan den 1 oktober. Gör de inte det så får jag ingen Carl Trygger och då har gott miste om typ 7000kr ganska mycket pengar för en student. Så kom igen registreringsbevis!
 
 

Kommentarer

Postat av: kiwiberries

Publicerad 2012-09-12 13:19:04

roligt med resa! hoppas du får det bra!

Svar: tack! det hoppas jag med...
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela