livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Då har man tagit oskulden av skräckisar

Publicerad 2013-04-20 01:18:11 i Allmänt,

Jag är 20 år och har aldrig sett en skräckfilm! Har aldrig varit minsta intresserad plus att jag brukade få svårt att sova av till och med halvläskiga filmer. (Pappa, du vet vad jag menar...) men så idag har man då faktiskt blivit av med oskulden, skräckfilms oskulden alltså. Vad trodde du jag pratade om?!? Mina flatmates ville gå och se en film allihop. De som organiserade det valde då skräckfilme Evil Dead. Var ju intedirekt jättepigg på att gå ska ju erkännas men tänkte att va fan. Har ju inget bättre fölr mig (som att skriva sin labbrapport till exempel som ska in på måndag...) Iallafall, så vi gick och så den.
 
Upplevelsen bekräftade mina tidigare misstankar. Jag gillar inte skräckfilmer och kommer antagligen inte se någon mer såvida jag inte absolut måste. Vill ni veta vad den handlar om, gå se filmen eller sök efter den på Wikipedia. Filmen var äcklig i brist på andra ord. Väldigt mycket blod och avsågade kroppsdelar etc. ingenting att rekomendera. De finns definitivt mycker bättre filmer och andra saker att lägga 1.5 h av sitt liv på enligt mig. 
 
Men men, det är gjort. Den läxan kostade en 8£ för bio och cola. Hade varit ännu dyrare hemma så får väl se till det positiva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela