livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Linsbesök och Vår

Publicerad 2013-04-20 01:26:14 i Allmänt,

Våren har kommit. Eller vad man ska kalla det. Npgra riktigt fina dagar har det varit och dagen idag gjorde mig inte besviken. Hade mitt möte med optikern idag. Bestämde mig för att köpa pay as you go linser. Kommer antagligen välja bonnemanget i höst men det funkade inte riktigt över sommaren tyckte jag. Så 62£ för 60 par linser....det gjorde lite ont i plånboken ska väl erkännas. Men smakar det så kostar det. 
 
Har den senaste tiden stöttat en kompis som varit i en lite jobbig situation. Som tack fick jag en bok av henne. Tyckte det var jättegullit om än en aning onödigt. Vad för kompis skulle man vara om man inte ställler upp liksom.  Hon hade facebook stalkat mig och kommit fram till att jag skulle gilla Beowulf. Har ju läst delar av den innan, men nu har jag en fin översättning. Tack så himla mycket!
 
 

Kommentarer

Postat av: Svealinnea

Publicerad 2013-04-20 04:50:53

Kul att du börjat blogga igen, jag har saknat dig :) har haft en snålvecka, tills idag vill säga. Men vi måste komma ihåg YOLO!! Tänk på det Elin!

Postat av: ida|foto

Publicerad 2013-04-21 17:55:45

så vårigt o fint :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela