livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Påsklovet är nu snart över

Publicerad 2013-04-12 15:14:28 i Allmänt,

Sista veckan på lovet, tre veckors påsklov har varit väldigt långt. Det är ju inte så att man klagar över att vara ledig, men som vanligt blir man visst latare än vanligt så fort det är lov. Man har ju inte gjort ens en 100 del av allt det där man skulle göra. Det är så himla enkelt att bara göra ingenting, fast man är så uttråkad att man dör så att man sitter på YouTube och kollar på väldigt oviktiga grejor. Inte har man något att skriva om heller eftersom ingenting händer just nu. Har precis lämnat in min arkeologi uppsats som ska in på måndag. Kunde ju ha jobbat mer med den men det kändes inte så troligt att jag skulle kolla att göra det. Varit på screening test för livmoderhalscancer. Gick väldigt snabbt och smidigt, inte ens 5 minuter så var man klar och kunde gå därifrån. Idag har de släppt provtiderna för våra exams i maj. Mina är återigen ihopklumpade så det känns ju inget vidare. Så från och med idag och fram till juni så ska jag egentligen, borde, måste, ska (kommer absolut inte att ske) jag bosätta mig i biblioteket. Dessutom har jag lyckats tappa bort alla gamla prov som jag fått pappa att skriva ut. Där fick man för att vara smart och skulle spara pengar. 

Kommentarer

Postat av: Julia Johansson

Publicerad 2013-04-13 14:33:24

fin blogg du har :) lust att göra ett bloglovin-byte? :)

Postat av: NewJerseyTjejen

Publicerad 2013-04-19 15:10:30

Lever du?? :p
Saknar dina inlägg!!
Kram

Postat av: sandra

Publicerad 2013-04-19 15:11:05

Lever du ? :p
Saknar dina inlägg!!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela