livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Shoppingdag

Publicerad 2013-04-24 15:50:05 i Allmänt,

Lovade igår att gå och shoppa med en kompis som behövde en klänning till en begravning. Skulle väl egentligen mer anse henne en nära bekant snarare än egentlig kompis typ. Iallafall, begav oss in till stan vid 10 tiden och kom hem igen vid 2 tiden. Så på dryga 3 timmar (en timme att gå till och från stan) så hittade hon iallafall klänning och skor. Var inne på John Lewis, har aldrig varit inne där inne tidigare. De hade snygga kläder och lika snygga priser. Käkade lunch på stan innnan vi gick tillbaka, hon skulle göra sig iordning för kör sång och bal ikväll. Jag har inget roligare för mig än att jag absolut borde MÅSTE plugga. 
 
Fick äntligen post hemifrån idag. Tackar så mycket :)

Kommentarer

Postat av: svealinnea

Publicerad 2013-04-24 22:19:22

Hejsan!
Vill bara berätta att under 2dagar i rad har jag inte spenderat en endast dollar eller cent :D jag är så stolt över mig sj :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela