livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Schihol

Publicerad 2013-12-20 14:14:18 i Allmänt,

Efter en dags av resande så är man hemma i Sverige igen. Efter första paniken när bussen inte kommit 10 minuter efter dess circa tid så flöt det på bra. Busschauförren körde visserligen som en idiot och bussen var knökfull. Kom iallafall till flygplatsen, dock pep det I den första säkerhetskontrollen. Hade inget bälte, tagit av mig klockan så det enda jag hade på mig var ett halsband. Aja men de släppte igenom mig iallafall.

I Schiphol blev det att ta sig ifrån ena änden av flygplatsen till den andra, som alltid när man har ett byte. Och eftersom jag flög ifrån storbritannien så var man tvungen att gå igenom säkerhetskontroll och passkontroll igen. Den här gången pep det inte, men glömde att presentera en flaska så det blev kontroll av handbagaget. Vilken smidig resa alltså. Nu väntar jag bara på att för boarda planet. Och hungrig är jag också…..smidigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela