livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Tisdag

Publicerad 2013-12-17 15:21:36 i Allmänt,

Tisdag, tre nätter till sedan kan jag påbärja resan tillbaka till Sverige. Och eftersom ingenting händer just nu så kan jag inte vänta tills fredag morgon. Satt igår och gjorde en massa online tester för historian så nu är verkligen allt inlämmnings arbete för den här terminen färdig. Fick reda på tenta schemat idag. Tre tentor, två stycken två dagar i rad och sedan en dag ledigt och så sita tentan. Så det är ju inte lika illa som förra året då jag båda gångerna hade tre tentor på två dagar. En av mina flatmates har dock fått 4 tentor på tre dagar. Tycker synd om Sam ska ju erkännas.
 
Ingenting på universitet imorgon, kanske beger mig in till stan för att döda några timmar. Kanske borde fixa julklappar om det ska fixas några. Hatar verkligen att köpa presenter till folk. Har ingen fantasi och inga pengar heller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela