livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Ingenting

Publicerad 2013-02-23 13:57:51 i Allmänt,

Här borta fortsätter allt som vanligt, alla deadlines kommer närmare. Har två uppsatser, skills audit och grupp presentation som är mest akut. Men som vanligt så slutar det oftast med att man stirrar into space och gör ingenting. Måste bli bättre på självdisciplin och att faktiskt göra det man ska. Alltså precis de jag inte gör just nu som sitter och skriver det här istället för mina uppsatser. Dumma Elin! Skärp dig!
Vädret här borta är lite vår-vintrigt, imorse snöade det när jag gick ut och sedan så sken solen så fint som värsta vår vädret. 

Kommentarer

Postat av: M A T I L D A ♥

Publicerad 2013-02-23 19:25:52

sv. kommer inte ihåg vad affären heter, men köpte dom på Freeport i Kungsbacka! :)
KRAM

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-24 13:46:40

Dagens mattips, vet inte om de finns i Skottland men här finns de iaf :-) grekisk yoghurt med vaniljsmak. Jag vet det låter sådär, men det är himlagött kan jag lova. Kör med flingor o till o du kmr vara såld!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela