livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Sunday Morning

Publicerad 2013-02-03 12:16:46 i Allmänt,

Woke up early as usual, went down to the beach but unfortunately it was cloudy so I didn't get any nice sunrise pictures. But one day I will I swear. Either I wake up to late and then when I wake up in time the clouds are out and the sun is not visible. Time for brunch in a while one the others have woken up. 
 
No sunrise but these will just have to do instead. At least you can see the sun on some of them I guess. 

Kommentarer

Postat av: NewJerseyTjejen

Publicerad 2013-02-05 00:36:43

Jag skriver det som jag brukar göra ;)
Fina bilder, även om solen inte ville titta fram så mycekt :p

Postat av: svealinnea

Publicerad 2013-02-05 04:07:25

Kan du inte skriva nåt helt annat nästa gång?? Kul att du är uppe på morgonen tkr jag :) erkänn morgonen är bäst!

Postat av: svealinnea

Publicerad 2013-02-05 22:03:22

Jag menar att njt ska skriva nåt annat i sin kommentar ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela