livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Edinburgh

Publicerad 2013-06-12 12:57:46 i Allmänt,

Kom fram till Edinburgh utan problem. Bussen till flygplatsen kom precis samtidigt som jag så det blev ingen väntetid. Kom till flygplatsen i god tid så gick och käkade en macka. Var ju ganska hungrig efter att bara käkat en yoghurt vid 6.30 typ. Efter att man käkat klart och slappat lite så tänkte jag att jag skulle ta reda på vart an skulle checka in. Då står det på flyget som ska lyfta 14.10, istället flr  incheckningstid så står det "estimated departure 16.45" Så nu håller vi tummar och tår och allt annat och håller ögon och öron öppna så man kan få ngn info om vad som händer. Uppdatering kommer väl så småningom.

Kommentarer

Postat av: Josefine Anerland

Publicerad 2013-06-13 13:05:46

SV: Visst är den fin?
Köpte den åp Gina Tricot, dock var det ett år sedan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela