livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

En vecka kvar!!!

Publicerad 2013-06-05 20:33:45 i Allmänt,

Om en vecka vid den här tiden kör jag förhoppningvis bil igen på väg hem ifrån flygplatsen! Börjar se ljuset på tunnel, kanske. Idag blev det shopping med Martha innan hon åker hem till Italien för att sedan stanna borta och till Kanada i ett helt år. Blev inte mkt shopping för min del av den enkla anlednigen att någon inte fick tillbaka sin plånbok som hon glömde i Sams bil förrens vid 3 tiden. Men ingen skada skedd.

En vecka!!! Måste nog börja packa seriöst och checka in så jag har en plats på planet hem ifrån Edinburgh. 

Kommentarer

Postat av: Svealinnea

Publicerad 2013-06-05 21:13:08

Jag är sååååååååå avundsjuk. skulle gärna byta ut det mot mina 15veckor...

Postat av: Sofie - Följ med på min resa till Sydafrika där jag ska arbeta med kattdjur!

Publicerad 2013-06-08 00:57:27

så spännande :)
fin header

Svar: Tack så mycket :)
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela