livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Måndag 3 Juni

Publicerad 2013-06-03 14:45:38 i Allmänt,

Att sova utan täcke är inte bekvämt. Saknar känslan. Packade ju undan täcke och kudde igår för förvaring över sommaren och har en fleecefilt tills jag åker hem. Men vakande upp flertalet gånger och vid klockan 7 imorse gick det inte längre så satt och fibblade med datorn tills typ 8.30 och jag kände att det var dags att kaka frukost. Efter frukost gick jag till Botaniska trädgården, Seaton Park och stranden. Vädret är så härligt. Lite lockad av att hoppa I havet ska ju erkännas. Det var svalkigt men hade i vilket fall som helst ingen handduk med mig och bad kläderna ligger hemma i Sverige. Aja, det var några dagar ihjälslagna. Vad ska man nu göra fram till middagen… läsa klart en bok, skicka iväg ett brev??? 

Dagens bildskörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela