livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Sov Söndag

Publicerad 2013-06-02 12:00:20 i Allmänt,

Vaknade precis, har nog inte sovit till klockan halv elva på evigheter. Men fick rycka ut som psykolog till en kompis igår vid midnatt så kom inte i säng förrens vid 2 tiden så det förklarar ju att man sov länge. Idag är planen att gå in till stan och köpa väska att packa grejer i som ska förvaras hos en kompis över sommaren. Måste nog provpacka också så att det jag har kvar får plats i resväskan som ska med hem om 10 dagar!!! Kommer antagligen få sova utan täcke tills jag åker hem men det gör inte så mycket, det är lätt värt några nätter med mindre bra sömn om jag slipper släpa på allt med mig hem. Ska ju flyga via Edinburgh igen och måste ta tåget dit, så vill ju helst ha så lite saker som möjligt att släpa på. Snart dags för brunch också och sedan kan dagen börja. Helst vill jag väl at dagarna ska gå fort så jag kan åka hem så fort som möjligt. 

ZZZZ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela