livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Vad som behövs i en flytta-hemifrån bok?

Publicerad 2013-06-28 21:54:00 i Flytta hemifrån,

Så vad kan vara bra att ha i en flytta hemifrån bok, enligt mig alltså.

·      Tvåttråd, hur man ska tolka symboler, vad som ska tvättas tillsammans och vad som absolut inte sta tvättas tillsammans.

·      Recept, lätta recept.

·      Tips och trick som föräldrar och bekannta spottar ur sig då och då.

·      Försäkringar , vilka man ska tänka på att skaffa, fråga föräldrar eller någon annan med mer erfarenhet.

·      Vilka köksredskap som kan vara bra att införskaffa till det egna boendet.

·      Vilka andra bas prylar som kan vara bra att införskaffa till att börja med. 

Behövs säkert en massa annat också. Några tips och ideer?

Kommentarer

Postat av: Svealinnea

Publicerad 2013-06-29 21:15:13

Ha med hur man blir av fläckar på kläder är ju grymt bra. För jag vet aldrig vad jag ska göra med tomatfläckar, kaffe eller gräs.

Hur man byter propp ;) vad huvudström brytaren finns.

Eh sen kmr jag inte på nåt mer.. Skyller på att jag inte bott sj.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela