livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Applicant's Day

Publicerad 2013-03-06 19:31:48 i Allmänt,

Så började klockan 8.30 idag. Vädret var allmänt grott och tråkigt, lite kyligt men inte vad jag skulle kalla direkt kallt. Var inte direkt jättepepp, sängen var ju varm och skön. Skulle vara på information point vid the Arts Lecture theater, den största föreläsingssalen på campus som rymmer 700 elever ungefär. Själva programmet började inte förrens klockan 10 så jag och den andra tjejen undrade lite vad vi skulle vara där så tidigt för. Folket började ju inte droppa in förrens vid 9.30 typ. Och inte fick/behövde vi hjälpa till med att fixa iordning kaffet och teet heller, men vi erbjöd oss iallafall. Klockan 10 så var jag schemalagd att vara i the Hub. Där skulle jag vara i två timmar och svara på frågor. De var ju ingen direkt folkrusning precis. Efter det så var det dags att hålla i en Campus guidning. Fick guida en pappa och son. De kom från London och var väldigt trevliga. Sonen som var den som hade sökt hit, ville plugga filosofi. Efter campus guidningen hade jag gjort mitt, gick och hämtade min lunch. Vi blev bjudna på lunch så varför inte. 
Gick tillbaka hem, tänkte plugga men somnade och fick sedan rusa till ett möte men jag hann iallafall. Sedan middag, ska ha ett flat meeting ikväll. Ser inte fram emot det men vi får väl se om det blir något av det till och börja med och sedan ska man ju aldrig ta ut saker i förskott. 

Kommentarer

Postat av: H A N N A ♥

Publicerad 2013-03-06 19:34:11

sv: Ja det var så härligt! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela