livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Folktomt

Publicerad 2013-03-25 14:39:03 i Allmänt,

Dött var det här! Gick på promenad, korsade floden och gick på den andra stranden för första gången. Så spännande är mitt liv just nu. Ska gå till bibblan för att börja med arkeologi uppsatsen någon gång under dagen eller ikväll. Som sagt det är ju folktomt här, men och andra sidan har jag precis hittat ett sätt att kolla på NCIS lagom till lovet och uppsatsen. Ni kan ju säkert ganska enkelt lista ut vad som är mest lockande. 
Fick häromdagen ytterligare en påminnelse från NHS om att jag är välkommen att göra ett Cervical Screening test. Ignorerade det förra gången men eftersom de skickade en till och efter att ha konsulterat lite snabbt med pappa via skype så har jag nu bokat in ett test. Det är ju trots allt bättre att Safe than Sorry eller hur. Förhoppningsvis är de inte alltför dyrt. Håller tummarna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela