livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Josh Groban

Publicerad 2013-03-04 15:37:41 i Allmänt,

Min favorit artist, eller den enda artist som jag någorlunda följer är kanske en bättre beskriving är Josh Groban. Har ni inte hört honom innan så sök på YouTube eller något. De flesta skulle kanske beskriva hans musik som mer för äldre men det struntar jag i. Tycer om hans musik iallafall, men så är jag ju lite gammal också

Fick min Josh Groban skiva idag. Eftersom det stod att ”estimated delivery” skulle vara 12 mars så fick jag den ju tidigt, men å andra sidan så kom skivan ut den 25 februari så jag har fått vänta en del. Men så beställde jag ju också utgåvan som har 4 extra låtar. Ja ja vet det låter inte så lite töntigt men eftersom priskillnaden var så liten och 4 låtar är ju ändå fyra låtar. Sedan kan vi ju antagligen diskutera det faktum att jag köpte en cd-skiva. Varför inte bara ladda ner den ifrån iTunes eller Spotify eller likande tjänst, ingen använder ju cd-skivor idag. Men jag tänkte den kommer se så snygg ut i bokhyllan därhemma och har man de andra som CD så vill jag gärna ha den här också i hårdvara så att säga. Tyvärr kommer jag nog inte kunna gå på hans konsert, eftersom han är i Sverige medans jag fortfarande är kvar i Britannien och kommer till Britannien när jag antagligen är hemma i Sverige igen. Lite irriterande ska ju erkännas. Men om någon känner att de har lust att åka till Storbritannien i juni och gå på konsert så kan ni ju alltid säga till :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela