livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Påsklov!!!

Publicerad 2013-03-23 14:05:51 i

Den här terminen har gått snabbt, men det har ju alla vårterminer gjort genom tiderna. Igår hade vi sista föreläsningen på tre veckor. Tre veckor ledigt! Eller från schemalagd närvaro på universitet iallafall. har en uppsats som ska in första dagen efter lovet och har inte ens börjat med den. Sedan behöver jag som de flesta andra repetera inför proven i juni eftersom vi denna gången bara har en veckas revision. Kul lov va? Men päronen och syrran kommer hit på fredag natt så om exakt en vecka kommer jag antagligen att vara med dem någonstans in Aberdeen. Skypade lite snabbt med Linnea och sedan med mamma och pappa för att se vads jag ville att de skulle ta med sig över. Upptäckte att jag knappt kom ihåg vilka filmer jag har men jag kommer ihåg var jag har lag saker, kunde liksom säga i vilken låda saker och ting låg. Men nu har de iallafall fått en lista på prylar de ska ta med sig :) För att fira att vi hade lov så gick vi som fortfarande är kvar till the Bobbin, den lokala puben. Drack en hel cider på hela kvällen...de andra tyckte jag var knäpp. Eftersom vädret är skit så orkade ingen gå in till stan så när Bobbin stängde gick vi direkt hem och la oss. 

Kommentarer

Postat av: svealinnea

Publicerad 2013-03-24 02:14:16

Hej Elin :)
skönt med påsklov, jag blir avis.. även om du måste plugga så är det ju mindre än vanligt. fast jag har bara 5 jobbdagar kvar, sen har jag ju 1 ledig vecka också :D hoppas ni får se mkt kul

Postat av: NewJerseyTjejen

Publicerad 2013-03-24 04:54:42

Wow, en hel cider, det var mycket :p
Mer än jag drukit på nästa 4 månader i alla fall ;)
Skönt med lite lov!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela