livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Påsklovets första vecka

Publicerad 2013-03-29 12:44:19 i Allmänt,

Då har snart första veckan av påsklovet passerat. Här borta är det dött på folk, men inte ens det verkar få mig att vilja plugga. Uppsatsen är påbörjad men långt ifrån klar. Vad har man då gjort istället. 
 
Måndag: Slappade, kollade på NCIS hela dagen och lånade böcker till uppsatsen. 
Tisdag: Gick på en visining av en lägenhet som vi tyckte om men hyresvärden har vi inte lyckats få tag på så vi får fortsätta leta. 
Onsdag: Hade synundersökning inbokad på boots. Lite förändring men ska testa linser. Så de kommer förhoppningsvis nästa vecka. Ska på ytterligare möte för att få instruktioner etc. 
Torsdag: Ytterligare en visning. Lägenheten var bra men den ligger lite avsides kanske. Får se vad som händer. Skrev en del på uppsatsen. Skypade med familjen och Nea. 
Fredag: Gör ingenting just nu. Ska skriva uppsats. Måste göra det. Väntar på besök ifrån Sverige. De är dock mer inne på att shoppa järnet än att träffa mig. Iallafall delar av sällskapet. 
 

Kommentarer

Postat av: DuVetVem

Publicerad 2013-03-29 15:48:58

Inte jag som föredrar kulturen framför shopping

Postat av: NewJerseyTjejen

Publicerad 2013-03-30 15:31:10

Snabba puckar med linserna, hoppas nu du gillar det !! :)

Postat av: NewJerseyTjejen

Publicerad 2013-03-30 15:34:16

Snabba puckar med linserna !!
Hoppas nu du gillar det :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela