livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Uppsatser

Publicerad 2013-03-21 13:18:26 i

Den här veckan stressar alla med sina uppsatser eftersom det är många som har sin deadline nu, veckan innan lovet. Jag lämnade in min uppsats igår och tänkte att jag skulle ha det bra och bara se på alla andra som stressar runt. Men så är man ju en allmänt snäll och trevlig person som utan att protestera hjälper sina kompisar och hoppas att det ska  löna sig i längden. Så fastän jag var färdig har jag stressat över två uppsatser som skulle in nu klockan 12. Tror att han fick in dem i tid, jag läste igenom den ena och det fanns saker som jag tror att den som rättar kommer att kommentera på men de fanns liksom inte tid att fixa till dem. Och därför kära vänner, om ni har saker som ska lämnas in såsom uppsatser, försök att skriva klart dem åtminstone någon dag innan deadline så att ni kan fixa en del av misstagen i alla fall. Och gör inte som min kompis som lämnade 2 uppsatser á 2000 ord till i stort sett 24 timmar innan deadline. Inte en bra ide, kommer antagligen göra precis samma sak själv, men nu har man ju sett skräcken som kommer om man gör det. Misstänker då att arkeologin som ska in 15 April kommer bli så. Det känns ju liksom inte särskilt frestande att skriva uppsats på lovet….

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-03-21 15:13:19

Jag lämnade in min hemtenta idag, 6 dagar förtidigt vilket ger mig påsklov(!)när hände det senast, att man verkligen var ledig? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela