livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Tiramisu och bostadsjakt

Publicerad 2013-05-14 19:58:19 i Allmänt,

Mer plugg. Det är ju inte långt kvar. Pluggandet går åt helvete och att en kompis gjort hemgjord Tiramisu och bjöd på gjorde det inte direkt lättare. Gick på en lägenhets visning två av oss tycker den verkar acceptabel och en tycker inte om den alls. Får väl se vad som händer antar jag. Men situationen känns ju inte bättre av att vi har mindre än en månad kvar och ingenstans att bo nästa år....
 

Kommentarer

Postat av: Svealinnea

Publicerad 2013-05-15 13:46:24

Heej! Även om jag har svårt för kaffe så låter de godare me kaka än att plugga. Idag ska jag baka äppelkaka o är dötaggad!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela