livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Nöjet med att bo utan föräldrar

Publicerad 2013-11-23 17:37:49 i Allmänt,

Frid och fröjd med att bo i egen lägenhet. Våran tvättmaskin blev det fel på för några veckor sedan, den vägrade tömma vattnet efter att den tvättat. Så vi ringde rörmokaren som det sedan tog för  evigt på sig att komma. Men till slut så kom han iallfall och då visade det sig att något hade fastnat i maskinen så det var billigare att skaffa en ny maskin. Så nu börjar ju nästa uppdrag: få tag på hyresvärden och det kan ta ett tag, under tiden så får jag vara väldigt försiktig med mina kläder. Och allt detta ska man sköta utan pappas hjälp, därför lämnade jag över det mesta till Farfar(Dave) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela