livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Födelsedag! Check.

Publicerad 2013-10-28 10:42:23 i Allmänt,

Så var årets födelsedag också över. Har inte gjort så mycket faktiskt. Var ute i lördags med några kompisar och käkade och gick till lite olika ställen och testade drinkar typ. Själva födelsedagen fick jag frukost lagad och det var ju alltid trevligt. Sedan pluggade jag och skypade med lillasyster nästan hela eftermiddagen. Skulle hjälpa henne med CV och personligt brev. På kvällen var det ut och käka. Gick till Cosmo, en pan-Asian buffe resturang med bästisen. Lyckades omvända sällskapet som nu faktiskt gillar asiatisk mat för att inte tala om dessert buffen. Fick en box med NCIS säsong 1-8 i present. Kindlen har jag redan fått och den används flitigt. Men nu börjar man ju bli gammal. Nu har jag redan levt 25% av mitt förmodade liv. Ganska deprimerande tanke. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela