livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

NEXT

Publicerad 2013-10-22 19:34:08 i Allmänt,

Har idag växlat pengar till Ungern, så nu är det fixat. Ska nu bara checka in flyget och skriva ut biljetter och packa så småningom. Hade ytterligare grejer att fixa i stan idag, det mesta blev gjort bara en liten grej kvar. Ska in på en assessment för ett jobb imorgon...Hoppas ju att det går bra men samtidigt skulle det vara mycket lättare om det inte gjode det. De vill nämligen att man ska jobba juldagen och annandag jul eftersom det är boxingday. Typ mellandags rea och folk shoppar som idioter. MEN jag har ju redan bokat flyg hem och jag vet inte/jag tror inte att jag får pengar tillbaka om jag skulle avboka den. Och andra sidan så behöver jag tekniskt sett inget jobb, det kommer antagligen bara innebära mer stress. Lyckas alltid försätta mig själv på pottkanten. Några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela