livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Ny Kudde

Publicerad 2013-10-21 14:45:01 i Allmänt,

Fick en ny kudde igår. Folk verkar ha fått för sig att jag är något av en panda nörd. Har ingen aning om hur det kommer sig. Kanske för att jag är etnisk kines och för att pandan är Kinas national symbol mer eller mindre. Har iofs ett par panda vantar, hade en leksakspanda som kunde gå har jag för mig när jag var mindre. Iallafall, de har en ÖoB liknande shop, knappt 3 minuter från där jag bor och där säljer dem just nu djurkuddar som man göra om till ett gosedjur och vice versa. Så igår fick jag en panda kudde därifrån. 
Ni fattar kanske att jag inte har mycket att säga....
 

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-10-21 20:12:12

Hoppas du sover bra med en så söt kudde

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-10-23 13:48:56

Sånna har mina värdbarn många av, fast har inte sett just pandan innan ;)
Söt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela