livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Ryanair varför?

Publicerad 2013-10-16 12:13:15 i Allmänt,

Ok så hur många gillar egentligen Ryanair förutom deras priser då kanske. Men skulle boka en resa hem i jul tänkte jag. Går in på Ryanairs hemsida och klickar i de datum jag vill ha. Finns inte ett enda flyg efter den 4 november och riktigt så tidigt kan jag inte åka. Letade runt på hemsidan och google i övrigt men hittar inget vettigt. Frågade då en kompis om han hade hört något om Ryanair skulle sluta flyga Edinburgh-Sverige. Han visste bara att de skulle sluta flyga på Skavsta. Fick då ringa Ryanair, säkert bland de dyraste samtal jag gjort. Men fick iallafall bekräftat att ja vi ska inte flyga från Edinburgh till Sverie överhuvudtaget....
 
Att åka ner till London för att därifrån ta flyget till Sverige skulle gå, men med tågbiljetter hit och dit så skulle det bli inte så lite dyrt. Hittade till slut en resa från Aberdeen till Linköping med KLM för nästan 3000 kr, i ett svagt ögonblick fick det bli den resan. Alternativet var att stanna här i Skottland, men nu är det bokat så för sent att ändra sig nu. 

Kommentarer

Postat av: Josefine Anerland

Publicerad 2013-10-17 09:42:08

Ojojoj, krångligt det blev.. Skönt att du får komma hem iallafall!

Postat av: Svealinnea

Publicerad 2013-10-17 12:06:21

Men snälla Elin. 3000kr för att få fira jul hemma är lätt värt! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela