livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Soluppgång....typ

Publicerad 2013-10-09 13:01:17 i Allmänt,

Fick någon knäpp igår kväll och bestämde mig för att ta mig upp ur sängen redan vid 6.30 på min lediga dag för att titta på soluppgången. Varför vet jag inte, men upp kom jag, det var lite kyligt och tyvärr så var det en hel del moln i vägen så jag såg inte super bra. Men det var skönt att lyckats ta sig upp iallafall. Lite bilder så klart. Inte så bra som jag hade hoppats men men. Nu en heldag I biblioteket fast inte så att jag gör särskilt mycket. 

 

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-10-09 13:26:17

Duktigt av dig att gå upp så tidigt!!
Det har jag svårt att göra på mina lediga dagar ;)
Fina bilder ( som vanligt)

Postat av: Milina

Publicerad 2013-10-18 16:12:55

Otroligt fina bilder!

Svar: Tack så mycket :)
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela