livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Pack går ju så där...

Publicerad 2013-09-05 11:54:10 i Allmänt,

Eftersom jag flyger tillbaka till Skottland på måndag morgon och jobbar fredag och hela helgen är det ju lika bra att ta tag i packningen. Allting går så bra, det får plats osv, men så ska det ju inte väga mer än 20 kg. Där sprack det visst och då har jag inte ens packat allt jag vill ha med mig. Blir till att sortera lite till. Prioritera, varför har man så mycket grejer egentligen. Och nu är det ändå 99% kläder och inte prylar för då skulle det bli ännu svårare. Om  man bara skulle packa det absolut nödvändigaste vad ska man packa då???
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela