livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Skärtorsdag

Publicerad 2014-04-17 15:29:30 i Allmänt,

Glad Påsk folk! Snart är påsklovet över. Har inte gjort hälften av vad jag borde gjort men är visst på väg till Edinburgh några dagar iallafall. Men eftersom min värd ska arbeta samtidigt som jag är där så kanske jag kan få något gjort iallafall. Fast det är ju troligare att jag utforskar stan på egen hand istället för att plugga. Speciellt som vädret ska vara riktigt vackert nu i några dagar. Blir dock inget påskfirande direkt, synd att Ryanair inte flyger på Skavsta längre annars hade man ju kunnat åka hem ett par dagar men tyvärr, och tyvärr bor vi inte i Göteborgs området heller. Påskägg blir det nog inga men fick påskgodis hemmifrån så det duger alldeles utmärkt. 
 
 

Kommentarer

Postat av: milina.blogg.se

Publicerad 2014-04-18 17:04:52

otroligt fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela