livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Simlektion nr2.

Publicerad 2014-02-14 10:52:49 i Allmänt,

Imorse var det dags för simlektion nummer två. Hade skitsvårt för att somna igår så när klockan ringde vid 7.15 så var man inte direkt jättepigg, men det är så himla skönt att komma upp. Man piggnar ju till riktigt fort, egentligen är det nog bara korkat att ligga och dra sig, man blir liksom bara tröttare. 
 
Idag fick vi testa på normalt crawl. Gick väl sådär. Det som gick sämst är nog andningen, eller snarare den händer inte alls. VI simmar så kort sträcka så jag behöver liksom inte andas, och då händer det liskom inte. Sedan ville visst några lära sig bröstsim, det verkar som om folket här borta kan crawla men vanligt bröstsim har de ingen aning om. Vilket ju är lite kul eftersom det är typ tvärtom hemma känns det som. Fast inte så kul för mig som ju framförallt vill lära mig crawla och så. Men nu dags för dagens enda föreläsning: Arkeologi here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela