livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Sommarläsning :)

Publicerad 2014-07-05 19:05:00 i Allmänt,

Bland det härligaste som finns enligt mig är att koppla av i solen med en bra bok. Speciellt härligt är det under sommaren om det är lagom varmt och lagom soligt ute och ta en bok och musik med sig ut i naturen eller till stranden och bara njuta. Efter jobbet idag så hade jag en timme att slå ihjäl innan mitt tåg gick så det blev att skrota lite på stan. Letar egentligen efter en ny väska men istället blev det nya böcker som fick följa med hem. Klev in på ÖoB och köpte fyra pocket böcker för 10 kr styck. Ett fynd enligt mig eller fyra beroende på hur man ser det :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela