livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Random

Publicerad 2014-05-06 14:40:43 i Allmänt,

Long time no see. Varit jävligt upptagen med uppsatser och jobb nu ett tag. Och  nu är det visst dags för tentor så ännu mer plugg. Skitkul! Inte alls. Samtidgt har jag hunnit boka resa hem och fått bekräftat sommarjobb. Dock har jag ingen utgrävning för tillfället, och det känns som det kommer bli en annan gång. Efter uppsatser så slöade jag igår, gick till strandn och till nöjesparken. Vann tyvärr ingen jättenalle utan bara en masss mynt. Lite kul iallafall, nu tillbaka till plugget. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela