livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Ny Kamera

Publicerad 2015-12-29 15:20:38 i Allmänt,

Var inne i stan i Linköping igår, syrran hade julklappar som skulle bytas, pappa hade en bilmatta som skulle köpas och andra småärenden. Min fina lilla kompaktkamera har tyvärr börjat att tackla av så har småkollat lite på olika kameror men alla verkade så himla dyra. Till och med kompaktkameror verkade ligga runt 3000 kr. Så kollade lite på en system kamera eller en kompaktsystem men den jag typ fastnade för kostade 9000kr. Lite för mycket för någon som inte använder kameran särskilt regelbundet. 
 
Men en tur till NetOnNet så hittade jag en annan kamera, en Nikon helsystem kamera med två objectiv för drykt 4000 så chansade där och då och köpte den. 
 
Så idag var man ju tvungen att ut och testa medans det fortfarande finns snö kvar och ljuset är bra. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete

Publicerad 2016-01-02 16:29:57

Åh jättefina bilder!:D

Hoppas att du blir nöjd med valet av kamera<3

Svar: Tack så mycket! Ja det är lite kul att experimentera och hitta de olika inställningarna
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela