livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Gym

Publicerad 2015-10-25 15:23:15 i Allmänt,

Söndagar öppnar inte biblioteket förrens klockan 11 så vad ska man göra tills dess? Fick mitt personal id för universitet i fredags så nu hade jag inga mer ursäkter för att inte gå på gymmet längre. En av förmånerna är nämligen gratis gymkort...Vilket iofs är bra för behöver ju inte betala för det samtidigt som man borde utnyttja det så mycket som mäjligt känns det som. Så idag gick jag faktiskt till gymmet i en timme. Blev en tur på löpbandet lite styrketräning och även vikter. Att springa på löpbandet är så mycket tråkigare än att springa hemma i skogen. Där kan man ju bara springa och njuta av naturen och ren frisk luft. Ska försöka gå till gymmet lite oftare men funderar på att testa några klasser då dessa kanske ger mer och är mer effektiva. Men får väl se. Nästa två veckorna är ganska hektiska med inlämmningsuppgifter och jobb. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Svealinnea

Publicerad 2015-10-25 20:39:25

Hej!
Gå på klasser förtusan! Så mkt roligare :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela