livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Ovanligt beröm

Publicerad 2015-10-16 01:27:41 i Allmänt,

Idag fick jag den sötaste drickesen jag fått på länge. Hde en guidad visning av Campus för en grupp intresserade blivande studenter. Turen gick jättebra och alla verkade glada och nöjda. När jag sedan satt i cafeet typ 1.5 timma efteråt för att börja jobba kommer en av föräldrarna från turen fram och lämnar en pepparkaka dekorerad med kristyr ifrån cafeet. Hon tackade så mycket (igen) och sa att jag var så duktig. EN liten stund senare så kommer nästa person ifrån turen och tackar så himla mycket han också. Har aldrig fått så mycket tack och uppskattning för en visning innan. Men det var ju kul att höra at de var nöjda. Det gjorde min dag! Speceillt som nästa jobb innebar diska kastruller i 3.5 timme....
Söt dricks va :)

Kommentarer

Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

Publicerad 2015-10-17 19:09:22

söt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela