livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Mörkläggningsgardin

Publicerad 2015-09-04 18:49:12 i Allmänt, Flytta hemifrån, Studentliv,

Mina gardiner/draperier i nya lägenheten  stänger inte ut något ljus alls och inte blir det bättre av att jag har en gatlykta precis utanför fönstret. Frågade hyresvärden om de kunde byta gardiner men fick till svar att de var standard och isåfall fick man byta de själv. Så har kollat lite på vad nya gardiner kostar och till den storleken på fönster jag har, ca 150*230 så kostar de minst 45-50£...så det blev inget gardin köp idag utan ska vela ett tag till. 


Hittade dock den här söta dörrstoppen så han fick följa med hem :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela