livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Söka jobb

Publicerad 2015-09-04 18:43:50 i Allmänt, Studentliv,

Jag hatar verkligen att söka jobb. Att gå in och fråga efter personal chefer och lämna in CV:n det är på något sätt fruktansvärt jobbigt. Har iallafall gjort en runda på stan idag och lämnat in ett antal CV:n i olika butiker så nu håller vi tummarna att något händer. Väntar fortfarande på att Universitetet ska bestämma sig hur de vill ha det. Jag vill egentligen allra helst fortsätta jobba som ambassadör för dem och Ken chefen för mitt andra jobb på universitetet lovade fler timmar i höst så får väl se vad som händer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela