livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Bowling och bonfire

Publicerad 2016-04-27 23:25:48 i aberdeen,

I Söndags var det avskedsmiddag med Abby och Maria eftersom Abby begav sig hem till London på måndagen. Vi drog ner till Codonas och bowlade, har aldrig bowlat där förut. Kom trea utav fyra... som vanligt är man sämst. Men jag fick första striken, men sedan gick det visst utåt ganska fort. Som tur var var vi alla ungefär lika dåliga. Tydligen brukar de andra jämt köra med spärrarna uppe men här fick man bara göra det om man hade barn under 10 med sig. För mig spelade det inte så stor roll. 
 
Efter bowling så gick vi till TGIF, testade en ny förrätt, Pulled pork Sundae. Var väldigt annorlunda att få in Pulledport, potatismos i en sundae glas. Smakade bra men tur att man delade på förrätten för den var ganska stor. Sedan visade det sig att några andra kompisar bestämt sig för att ha en liten eld på stranden så efter lite om och men så begav vi oss dit. Efter att kvällen var över hade jag promenerat i högklackat i över 10km så fötterna var lite trötta dagen efter. 
 
Men mysig eld på stranden även om det blev ganska kallt efter ett tag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela