livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Penicillin kur

Publicerad 2016-04-29 20:16:53 i Allmänt,

Har av och till haft svinont runt en av mina visdomständer, som ska dras ur men när det vete gudarna... I förrgår började det igen och den här gången gjorde det mycket ondare än sist. Hade svårt att sova i natt så bokade ett emergency appointment hos tandläkaren idag. Efter ovanligt lång väntetid, 30 min efter min beökstid så kom jag in. Det slutade med att jag ska käka pencillin i några dagar och använda munskölj. Tydligen tror de att det är en bakterieinflammation i tandköttet eftersom inte hela visdomstanden är upp än. Molande värk har jag iallafall. 
 
Annars händer inte så mycket. Vädret har varit helt knäppt senaste dagarna, 2 minuter strålande sol, 10 minuter snö, 2 min uppehåll, hagel och blåsigt värre och så  lite mer sol. Och så håller det på. Gör ju att man inte känner för att gå ut särskilt mycket. Men vi hoppas det blir bättre imorron. Vill ta mig en sväng till stan och kolla på international Foodmarket och det brukar ju vara skoj, om det inte hagelstromar så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela