livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Julotta 2016

Publicerad 2016-12-25 22:37:05 i Allmänt,

Imorse klev vi upp klockan 6 för att gå till Julottan. Normalt sett går vi till midnattsmässan på julafton men av olika anledningar fick det bli julotta i år. Det var faktiskt ovanligt lite folk i år. Är ju inte särskilt kyrklig av mig men till jul är det ändå tradition att gå i kyrkan. Tycker det är så mysigt med ljusen och julsånger. 
 
Det här året var det åter igen Kenneth som var präst dock ska han visst gå i pension så det kanske är sista gången. Han är en av de bättre präster jag kanner till och han har oftast faktiskt bra predikningar som inte bara är helreligösa men även knyter an med det normala livet. Hade ju inte kameran med mig så det blev bara mobil bilder. Lite synd för när vi kom ut efter gudtjänsten så var soluppgången i full kör och det såg ut som det kunde blivit några bra foton. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela