livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

National Archives

Publicerad 2016-02-17 14:41:57 i Allmänt,

Igår tog vi tunnelbanan till Kew Gardens, har trott hela tiden att det var Q-Gardens hehe. SÅ fint bostadsområde! Husen är så söta med små täppor med roliga träd och blommor. Det roliga är ju att här blommar en hel del träd och andra växter. Från stationen tog det kanske 5 min att ta sig till själva National Archives. Byggnaden är nästan lite malplacerad mitt i ett bostadsområde. 
 
Precis som i National Library var det samma visa med ID och säkerhetskontroller. 
 
Stannade i Arkiven till 6 tiden. Sedan begav vi oss intill Westminster. 

National Archives
London Eye

Jätte candycrush vid London Eye
 
tyvärr bara dåliga mobilbilder :( Nästa gång måste jag ha kameran med mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela