livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Min nya vän Rocky

Publicerad 2016-01-26 22:08:21 i Studentliv,

Idag var det refresher's, en fresher's i miniatyr. Jag jobbade hela dagen med CluedUp så gick omkring i en ful orange t-shirt och delade ut gratispåsar och försökte få folk att gå in på hemsidan som handlar om säkerhet och hälsa...Kan ju tillägga att visst det gick att få folk att ta påsarna men vet inte om just min kampanj slog så högt när alla andra hade gratis pizza och massa gratis drinkar och popcorn. Campus services bjöd på varm mat och glass och choklad fondue of färska frukter att doppa i. 
 
Eftersom årets tema var Skid-semseter så fanns det en massa saker som hör till. Skiddräkt, skidor etc så folk kunde ta roliga bilder. Vi hade dessutom två renar importerade från Colchester som stod utanför tältet. Träffade även en ny bästa vän, Ugglan Rocky :) Hade en rolig dag och som grädden på moset fick jag dessutom en massa gratis drickor. Som student (eller bara allmänt snål) så är ju gratis väldigt gott. 

Rocky!!! Min nya bästa vän




Och glittertatuering :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela