livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Graduation Cermony

Publicerad 2016-06-20 21:13:21 i Allmänt,

Jag har tagit examen! Efter fyra år i Aberdeen så är det över. Examen var förra onsdagen, tyvärr regnade det hela dagen så blev inte så kul med fotografier. Men mysigt i allafall. Det roligaste var nog att gå omkring i Skol-mantlarna. Kände sig lite som en hogwarts elev hehe. 
 
Dyrt som attan var det för 2s på scenen och för att få ett slag på huvudet men ångrar inte att jag gjorde det. 
 
Dagen började med en jobbintervju och sedan tillbaka hem för Brunch med världens bästa Maria. Efter lite om och men tog vi taxi ner till stället vi skulle hämta kläderna. Tog studio fotografierna och hämtade dräkterna. Sedan slappade vi nere i tältet och åt lite lunch. Sedan var det dags för genomgång i KCC och sedan blev vi inledda till hallen där alla föräldrar som satt och väntade. 
 
Efter cermonin blev det lite mingel och sedan efter lång väntetid så kom taxin och tog oss till Malmaisson där vi skulle äta middag med Patricks familj. 
 
Visade sig att vi fick ett eget rum, och samma servitris som alltid. Kändes ganska lyxigt, även om mamma och pappa inte tyckte att stolarna var bekväma. Men maten gick inte alls att klaga på. Det kostade iofs en del men det smakade underbart enligt mig. Bästa Creme Bruleen jag har smakat. 
 
Tack till Mamma och Pappa för att ni tog er över, och tack till alla fina presenter jag fick. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela