livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Tvättbjörn! och Ansiktsmålning :)

Publicerad 2016-03-19 12:49:17 i Allmänt,

Har en väldigt intensiv period med mycket jobb just nu så har väldigt lite ledig tid. Igår jobbade jag på ett kvällsevent, serverade drinkar bland annat. Det var ett Museum event med Vetenskapliga experiment, Djur och ansikts målning. Det var mycket populärare än väntat och drinkarna sålde ut snabbare än väntat. Gjorde även en ansiktsmålning, har gjort betydligt fler ansikts målningar det här året än någonsin tidigare. haha. 
 
Fick även träffa lite roliga djur. En ursöt pygmeigelkott. Inte alls så taggig som jag trodde. Men häftigast var nog att klappa tvättbjörnen. Samtidigt som jag tycker det är häftigt att träffa djuren så tycker man ju synd om dem. Så himla mycket människor, så inte konstigt om de blir stressade. Men boaormen verkade ta det lugnt. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Melany Aurora

Publicerad 2016-03-21 09:19:14

Åh lyllos dig som har vår! Här är det minus hos mig och massa snö haha, bu :(

Postat av: Hanna - Pilates och träningstokig

Publicerad 2016-03-30 10:00:42

Det låter som en rolig dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela