livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Beamish

Publicerad 2017-08-05 15:42:35 i 2017, aberdeen,

Hängde med Sarah till Beamish i torsdags. Mycket roligare än att skriva uppsats...blev en heldag. Detta var ju nu tredje gången jag är på Beamish. Det regnade fram till lunch så det var ju mindre trevligt men vi hade det kul ändå. Sedan klarnade de upp och blev hur fint som helst. Eftersom vädret var dåligt på morgonen så blev det dessutom inte lika fullt som det annars kunde varit. 
 
Den här gången passade vi på och åka ångloket iallafall det ena. De hade visst två igång i tordags. Vi kollade nog på det mesta, men jag såg definivt saker jag inte sett den två tidigare besöken. Dessutom var nöjesfältet öppet men vi testade inte några karuseller. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela