livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Vecka 3

Publicerad 2017-01-22 14:13:36 i 2017, Veckosammanfattningar,

Ytterligare en vecka fylld med väldigt mycket att görai skolan och utanför. Inget jobb tack o lov, men volontärarbete och förberedelser och pyssel inför välgörenhets balen. Var dessutom i labbet och ritade lite till på mitt föremål nu är jag äntligen nästan klar med det iallafall. Dessutom kom jag faktiskt utanför Durham då jag åkte till Lindisfarne, när jag kom hem därifrån bakade jag visst en Lemon Drizzle cake. 
 
Veckans bästa: Resan till Lindisfarne, jättevackert väder och underbart att vara tillbaka till havet. 
 
Veckans sämsta: Grupparbeten som ingen gillar... En i gruppen är jättefrustrerad så vi hoppas det är bättre på tisdag eller alternativt tar det hus i helvete
Dryga 60 ljus fick rosetter...
Dagis pyssel igen. Hade glömt hur lång tid detta pyssel tog.
Lite får på Lindisfarne
Fish and chips. Väldigt länge sedan sist
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela