livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Whitby och York

Publicerad 2017-06-03 23:11:26 i 2017,

Efter väldigt lång tid har jag visst äntligen gjort något annat än sitta framför en skärm i stort sett all min vakna tid. Mamma och pappa var här och hälsade på förra veckan så passade på att göra lite utflykter. Hyrde bil och körde till kusten, Whitby och York första dagen. 
 
Efter några gråa veckor så samanföll deras besök med en värmevåg. Vi blev allihopa lite solbrända även om vissa nog blev mer röda snarare än bruna. När vi var i Whityby passade vi på att bada fötterna, vilket ju är ett måste om man är vid havet. Ångrade bittert att jag inte hade badkläder med mig för det var väldigt väldigt varmt. 
 
Whitby strand
Whitby Abbe
York
York
York Minster
York Minster

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela