livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Vecka 8 2019

Publicerad 2019-02-24 21:54:36 i Veckosammanfattningar,

Ännu en vecka där det inte händer så mycket. Volontär arbetade på tisdagen. Fick biblioteksavundsjuka medans jag städade i slottets bibliotek, det är inte jättestort men som ett Skönheten och Odjuret bibliotek i lagom storlek. Under dagen fick jag dessutom lära mig hur man egentligen ska polera silver och koppar. Men vi är snart klara med hela slottet, bara en dag till. 
 
Efter jobbet en dag testade jag och en arbetskamrat på att åka inlines. Har bara stått på ett par inlines en enda gång, jag var antagligen 7 eller 8 år max, kommer inte ihåg att jag stod upp så mycket på inlinesen den gången. Kommer mest ihåg att jag var tvungen att krypa upp för uppförsbacken utanför min kompis hus och att vi inte höll på särskilt länge. Denna gången gick det bättre, trodde jag skulle ramla omkull direkt men fick faktiskt bättre än förväntat. Får testa lite fler gånger, fick inlinesen av min kompis eftersom de var för små för henne så nu har jag ingen ursäkt för att inte öva lite mer. 
 
Helgen spenderades hemma med bakning och en löprunda i parken i solen. En snabbtur till Botaniska och fotade lite mer vårblommor. 
  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela